پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی | کاهش دما و بارش باران در اواخر هفته (١٨ اردیبهشت ماه ١۴٠٣) مشهد، میزبان جشنواره ملی بانوان امدادگر و کارآفرین | تشکیل ۸ هزار هسته کارآفرینی در جمعیت هلال احمر کشور حداقل مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی چقدر شد؟ +جزئیات ابلاغیه نمایندگان کارگری: میز مذاکره را ترک نکرده‌ایم و حق کارگران یک دستمزد عادلانه است انگیزه قتل مرد جوان در پاتوق اجاره‌ای در مشهد فاش شد + عکس جزئیات جدید از همسان‌سازی حقوق فرهنگیان بازنشسته | رتبه‌بندی معلمان چه زمانی به پایان می‌رسد؟ عوامل ژنتیکی تأثیر بسزایی بر ابتلا به سرطان تخمدان دارد عرضه و فروش انواع دارو، شیرخشک، مکمل‌های ورزشی و تغذیه‌ای خارج از داروخانه ممنوع است آیا ارز دیجیتال می‌تواند به عنوان مهریه تعیین شود؟ ارزیابی تکمیلی آزمون استخدام معلم ۲میلیون تومان هزینه دارد ناشتا برای کبد چرب چی بخوریم؟ | در وعده صبحانه این ادویه پرطرفدار را مصرف کنید خشمگین نشوید؛ واقعا سکته می‌کنید! تعداد کشته‌های سیل و طوفان در برزیل به ۸۳ تن رسید (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) زلزله دیباج در استان سمنان را لرزاند (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) از کمک دانشجویان برای اثاث کشی خانه استاد تا معمای ترک تحصیل دانشجویان دکترا ! اتصالی برق پشت‌بام، منزل مسکونی را به آتش کشید + تصویر حادثه (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

«مصطفی سیاه»، سارق مسلح گلبهار دستگیر شد

  • کد خبر: ۱۹۶۲۹۷
  • ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۹
«مصطفی سیاه»، سارق مسلح گلبهار دستگیر شد
یک سارق حرفه‌ای که پیش از این بیش از ۷۰ فقره سرقت مسلحانه در گلبهار و شهر‌های نزدیک مشهد انجام داده بود، دستگیر شد.

به گزارش شهرآرانیوز،  فرمانده انتظامی شهرستان گلبهار اعلام کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت مسلحانه در سطح شهرستان گلبهار، گلمکان و جاده کاهو به دولت آباد پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار عوامل پلیس‌های آگاهی و اطلاعات قرار گرفت.

سرهنگ محسن صبری پور افزود: عوامل پلیس‌های تخصصی با اشراف اطلاعاتی و بازبینی دوربین‌های مدار بسته، سارق مسلح (معروف به مصطفی سیاه) را در یکی از روستا‌های شهرستان شیروان خراسان شمالی شناسایی و عوامل تخصصی متشکل از سه تیم به صورت نامحسوس در شهرستان شیروان، به صورت هم زمان از سه محل احتمال اختفا متهم بازدید و در اقدامی غافلگیرانه، سارق مسلح دستگیر و به آگاهی شهرستان منتقل شد.



وی ادامه داد: در تحقیقات اولیه به عمل آمده متهم به بیش از ۷۰ فقره سرقت با توسل به زور و ورود به عنف و مسلحانه در گلبهار، گلمکان، کاهو-دولت‌آباد و چناران و مشهد اعتراف کرد.

سرهنگ صبری پور تصریح کرد: در این خصوص یک مال خر اموال مسروقه نیز در بلوار توس مشهد شناسایی و دستگیر و از مخفیگاهش تعداد زیادی اموال مسروقه کشف و کلیه اموال حسب دستور مقام قضایی جهت شناسایی مال باختگان به آگاهی گلبهار منتقل شد.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->